Co lze považovat za reklamní textil


Trička a polokošile – jestliže chcete obdařit potiskem reklamní textil, pak se v první řadě zaměřte na tyto výrobky. Jsou to nejčastější reklamní textilní předměty, které lidé nosí v potištěné podobě. Možná, že jste právě dnes potkali někoho na ulici v tričku s potiskem, a není divu, protože jejich obliba je celkem stabilní a nedá se říci, že by klesala. Potisk může mít mnoho podob, od nápisů a krátkých textů až po složité grafické ornamenty, malby a fotografie.

dívka s deštníkem

Mikina – někteří lidé si mikinu oblíbili natolik, že nenosí nic jiného ani v práci, ani ve volném čase. Preferují ji před svetry, pulovry, vestami a bundami, a někdy je dokonce nosí „naostro“ bez trička či nátělníku. Anebo i bez podprsenky.

Bunda – potisk se dobře vyjímá i na bundách, zde ovšem spíše v decentní podobě. To ale neznamená, že bunda musí být nutně šedá nebo černá, škaredá a ponurá. I bundy mohou být zářivě barevné, například žluté nebo červené s modrými či bílými nápisy. Nekombinujte však tyto barvy s černou, vyvolává to pak agresivitu a deprese.

Batoh – batoh je také textilní výrobek a potisky na batohu mohou velmi trefně zdůraznit váš životní styl. Batohy se hodí pro outdoor i pro cestování na dovolenou, do zaměstnání, do školy, a můžete je někomu i darovat k narozeninám.

pobyt na pláži

Deštník – rozevřený deštník je velká reklamní plocha, kterou lidé jen tak nepřehlédnou. Doporučujeme opět volit kombinaci kontrastních barev, například červenou a bílou, žlutou a modrou nebo fialovou a bílou.

Žertovné předměty – potisknout někomu ponožky, plavky nebo kalhotky? Proč ne, zejména muži svým partnerkám mohou udělat radost, a mohou jim oba typy spodního prádla navlékat i svlékat, ostatně, ženský klín, ňadra a chodidla také mezi muži patří k nejoblíbenějším částem ženského těla. A aby to nebylo příliš sexuálně laděné, k žertovným potiskům můžete zařadit i potisk zimní šály, rukavic, kšiltovky nebo zimní čepice.